جديدترين دستاوردهاي پزشكي در كنگره قلب و عروق
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




جديدترين دستاوردهاي پزشكي در كنگره قلب و عروق

رئيس دوازدهمين كنگره سراسري تازه هاي قلب و عروق از بررسي جديدترين دستاوردهاي پزشكي در زمينه بيماري هاي قلب و عروق، جراحي ها، تزريق سلولهاي بنيادي، بررسي ريسك فاكتورهاي موثر در افزايش بيماريهاي قلبي در اين دوره از كنگره خبر داد.
دكتر مسعود قاسمي- رئيس انجمن اترواسكلروز ايران با اعلام اين خبر افزود: در اين كنگره با دعوت از متخصصان قلب و عروق، در كنار متخصصان كليه و غدد و متخصصان رشته هاي وابسته به قلب و عروق همچون پزشكان داخلي، بيهوشي، عمومي و پرستاران موضوعات مرتبط مورد بررسي قرار مي گيرد.
وي افزود: برگزاري ده ها سخنراني و ميزگرد توسط متخصصان داخلي و خارجي، پخش چند برنامه زنده جراحي و تزريق سلول هاي بنيادي و همچنين بررسي زنده عوارض چند بيماري قلبي و تبادل نظر در اين زمينه ها، از برنامه هاي ديگر كنگره دوازدهم تازه هاي قلب و عروق است.
رئيس انجمن اترواسكلروز ايران يادآور شد: اين دوره از كنگره در روزهاي 18 تا 22 خرداد در سالن همايش هاي رازي برگزار و آخرين اقدامات پزشكي در زمينه كنترل قلب و عروق و راه هاي پيشگيري، درمان و تشخيص اين بيماري ها بررسي مي شود.
وي موضوعاتي مانند تعويض دريچه آئورت از طريق شريان بدون جراحي و ترميم آئورت شكمي بدون جراحي باز، تبادل نظر در زمينه دستاوردهاي جديد ام.آر.آي در مورد درمان بيماري هاي قلبي و سندروم حاد كرونر را از جمله بحث هاي اين دوره از كنگره برشمرد.قاسمي با اشاره به حضور استادان خارجي در اين دوره از كنگره گفت: حدود 30 سخنران از كشورهاي آمريكاي شمالي، اروپا و كشورهاي همسايه در اين كنگره حضور داشتند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 29 دی 1391برچسب:مقاله پزشکی,اخبار پزشکی, :: 6:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه